gulceninannesiii hayalperest__ merhaba kullandınız mı argiviti faydasını gördünüz mü, bir de bebeğiniz kaç aylık
Mercosey hayalperest__ focus biraz daha beyin için yani dikkat süresini falan artırmak için. Klasik olan biraz daha iştah boy uzaması falan sağlıyıor
Minikask35 gulceninannesiii ben kullandım 19 aylık şuan sanırım 11 aylikken başlamıştık 2sise bitirdik pek faydasını görmedim ya. Bıraktım artık biraz ara verip zuhreana macununu almayı dusunuyorum
hayalperest__ gulceninannesiii focus 4 yaş sonrası için bnm çocuğum 5 yaşında. faydasını gördüm. Ben boy için aldığım için akşam yatmadan önce veriyorum. Bir kaç gün sabah denedim yemek yemek istiyordu.
Beriz_01 gulceninannesiii ilk başta yaradı hasta oldu sonra yine iştahsız eski haline döndü faydası olmadı
gulceninannesiii Minikask35 benimde 16 aylık kızım var çok iştahsız hep emmek istiyor. Artık emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum o derece ama daha küçük olduğu için kıyamıyorum. O yüzden iştah açıcı arayışındayım. Teşekkür ederim bu arada yorumunuz için 🥰
Yasirefeninannesi Minikask35 kaç ölçek verdiniz birde denilen zamanda mi verdiniz sabah aç karnına yada akşam tok
Minikask35 gulceninannesiii aynı durumdayız bende kıyamıyorum. Gün içinde hiçbir şey yemeyince tamam diyorum yarın kesin emzirmeyi biraktircam ama sabah oluyor yüreğim el vermiyor 🤣 bize doktor da yazdı bı çok vitamin zincfor polivit pita hepsini kullandık ise yaramadı özel raporlu mama yazdı kilo alsn diye onu da içmedi bakalım bı mucize bekliyorum Allah’tan 🙏😊
asel1623 Bebeğim 15 aylık boyu 78 cm 12 kilo Doktor güzel ilerliyor diyor ama ben yinede zamanla boy yavaşlayacağı için ek bişey kullanmak istiyorum Sizce bir zararı olur mu classic olanı kullansam Boy için bi faydasını gördünüz mü