Selimshyls Kızlar bebeğim 6 ay 8 günlük uykusunda çığlık atarak uyanıyor uyanmazsa da ağlıyor gözleri kapalı .hiç yapmazdı neden böyle oluyor bir kaç gecedir anlamıyorum yat kalk belim ağrıdı
omerbebek Selimshyls benım bebegım de bu şekilde uyanmıyor ama çığlık çığlığa ağlıyordu. Bızımkı gunduzlerı daha çok yapıyordu bunu. Emzırmeye çalışıyorum emmıyor ışık açıyorum uyanmıyor kucağımda gezdırıyordum başını öpüyordum sakinleşsin diye
Selimshyls Diş Huzursuzlukları oluyor ama geceleri olmuyordu . Görünürde diş yok ama gelir mi bilemiyorum tabi
Selimshyls omerbebek benimkide benimle sakinleşiyor ama gündüz yorulduğum için gece çok zor oluyor .. birde bu aylarda kaç kere acıkıp uyanması gerekiyor benimki 3 kere uyanıyor