Kızım 9 aylık son 20 gündür geceler bana zehir oluyor. Normalde iki kere emmek için kalkan çocuğum gece 2 buçukta bi başlıyor sabah 6 ya kadar gözü kapalı ağlıyor beşiğe koyuyorum yok yanıma alıyorum yok hep memede kalmak istiyor hep emmek istiyor. Neden böyle oldu nasıl bi anda huyu değişti anlamadım ama ben uykusuzluktan hayata artık pozitif bakamıyorum enerjim kalmadı her gece bir umutla düzelcek diye yatıyorum ama 20 gündür yok lütfen biri bi akıl versin vallahi aklımı kaybedicem