Kızım 7 aylık daha tam oturamıyor etrafına yastık koyuyoruz onda da yastıklar hafif ittiriyor geçen bir post açmıştım hasta diye ondan banada bulaştı bende hastayım boğazım yanıyordu Bi su içeyim dedim başından 2 saniyeliğine ayrıldım ya yerde oturuyordu zaten düştü kafasını çarptı ardında ağladı ağladı uyudu bir sıkıntısı olur mu acaba uykusu vardı zaten nazlanıyordu dün akşam oldu eşim bişey olmaz dedi gündüz takiplersin haber verirsin bana dedi gece içim içimi yedi ama buraya da bir sormak istedim illa yaşayan vardı 😢