Aminecrininannesi Kızım da çok terliyor başı özellikle uykudayken 6.buçuk aylık olduk çok sık olmasa da hâlâ terliyor ben yatağına battaniye seriyorum her emzirmeye uyandığımda yönünü değiştiriyordum dr sordum normal olduğunu söyledi
DMHD DMHD İki tarafını göreceğiniz şekilde çektim pazarlarda falanda satılıyor ben bunun beyaz olan kısımını başına değen tarafı olacak şekilde serdim çok faydasını gördüm reflü yatağında bile bunu kullandım su oluyordu saçları hep
ozlemmm Benim oğlum 9.5 aylık bizde de öyle doktor bundan telaşlanmayız normalde dedi olan bir şeymiş. Ama doktora gittiğim gün kan sayımı yapılacaktı onunla da alakalı olabilir bakarız dedi kanda bir şey çıkmadı.