Kızlar doğum sonrasında çaylaklarım kırmızıydı uzunlamasına çizgili, doğum yapalı 6 Ay oldu renkleri açıldı. Karnım da korse giymeme rağmen büyük duruyo hamur şeklinde😅 sanki 4-5 aylık hamileyim. Normal mi bu şekilde olması, tam olarak ne zaman eski haline döner? Tecrübe edenler yazabilir mi? Çatlaklar da kalıcı sanırım başa çıkan varsa yorum istiyorum