Ay ne çektim o sezaryen sonrası gaz sancısından 😐 yenidoğan bebeğimi bırakıp acillere gitmek zorunda kalıyordum. Duphalac şurup kullandım kaç tane fitil kullandım defalarca lavman yaptım komposto içtim bana mısın demedi. Gaz sancısından belimi doğrultamıyordum. Bana bekunis diye bir ilaç iyi geldi iki haftanın sonunda