Merhaba arkadaşlar 27 günlük bebeğim var. Başta kilosu düşüktü şimdi kilomuz iyi durumda ama bu düşük kilo durumundan dolayı kafama emzirmeyi takmış durumdayım. Çok fazla uykusuz kalıyorum ve bazen istemeden derin uykuya geçiyorum. Gece bazı saatleri hatırlayamıyorum bebeğimi kaldırıp emzirdim mi aç mı kaldı diye sürekli endişelerim var. Bu gece uyuyakalmışım emin değilim kalkıp kalmadığımdan ama bebeğim 4 saat aç kaldı sanırım. Uyandığında kaka yapmıştı ve ağlamıyordu. Aç olsa ağlar mı yoksa baygınlık mı geçirir çok korkuyorum. Aç olan bebek uyur mu?