Arkadaşlar kriz geçireceğim artık bu annelik ne kadar zor. Üç gündür gece uykusu haram oldu ya. Gündüz de bir saat anca. Gece kalkıyor saatlerce oturuyor. Koluma yapışıyor çekince çığlık kıyamet. Ağla ağla ayaklarım koptu salla salla. Dört saattir sallıyorum bana mısın yok. Sadece ağlıyor. Ne olmuş olabilir anlamıyorum. Hala uyuyacak gibi değil. Belim ayağım pert🤦♀️ aç desem mama da içmedi