Kizlar merhaba, nolur bana bir fikir verin cildirmak uzereyim.. Bebegimin ilk 3 ay hic rahatsiz edici bir gaz sorunu olmadi, 3. Ayin dolmasiyla ozellikle geceleri baslayan cilgin gibi bir ikinma durumumuz var.. Ikinmanin sonunda gaz da cikmiyor cogu zaman, sirtimiza alip gaz cikarmaya calistigimizda ise kusuyor.. Gun icinde defalarca idrar yaptigi ve ikinmadigi icin idrar yolu enf ile alakali oldugunu sanmiyorum ama bu nedir, kolik mi? 3 aydan sonra baslar mi vallahi deliricem..😞😞😞😞