dlnalan herkes 3 aylık demişte benim kızımda keske 3 aylıkken bıraksaydı 1 bucuk 2 aylıkken tamamen emmeden kesildi emmiyordu ve sütüm de azalınca naptıysam geri ceviremedim bizde baya baya red yaptı genel olarak tavsiye ederim biberonu cok güzel ama emzirme dönemi bitince veya emzirmeyen anneler için