Kızlar oğlum 7 aylık doğdu. Hamileliğimde doktor hep uzun ve iri bir bebek olacağını söylüyordu. Erken doğunca tabi haliyle kilo olarak düşük doğdu ama yinede haftasına göre kiloluydu. İlerleyen aylar da kilo alımı ve boy uzaması hep çok iyi gitti çok şükür. Şu an kronolojik 27 düzeltilmiş 25 aylık. Boy 102 cm kilo 16,5-17 arası gidip geliyor. Doktorumuz bu şekilde uzamaya devam ederse 2 m olabiliceğini söylüyor. Evladımızın sağlıklı olması her şeyden önemli bizim için boy kilonun kaç olduğunun bi önemi yok. Ancak merak ettim aranızda var mı bu şekilde olan ya da doktorunun ileriye yönelik böyle olur dediği?
Bu arada eğer oğlumuzda isterse küçük yaşlarda mutlaka bir spor türüne başlatmak istiyoruz. Gelişiminin daha sağlıklı desteklenmesi için