İyi geceler herkese nolur tecrübeli kişiler yardım edin:( 21 aylık oğlum var yaklaşır bir buçuk aydır her kaka ve çiş yaptığında söylüyordu gösteriyordu büyüklerimiz de artık bezi bırakmak istiyo öğret falan dediler neyse pazar gecesi oğlum kaka yaparken gösterdi bende hemen bezi çıkarıp tuvalete oturttum kakasını yağtı ve çok mutlu oldu yarım saat sonra tekrar gösterdi bu seferde çiş yaptı ve o gece sabaha kadar altı kuruydu gün içinde altına kaçırmıştı ama normal diye düşündüm ve sonra iki gün kaka yapmamıştı. Bugün kakasını yaptu ama külotunu :( ben hiç kızmadım tabi ama ikidir geceleri de uyku esnasında çiş yapmaya başladı acaba normali mi bu yoksa bezi tekrar mı bağlamalıyım ne yapmalıyım veya bu şekilde öğrenir ni bi süre sonra yoksa gittikçe kötüye gitmesi bu işi sonlandırmam gerektiğini mi söylüyor inanın tecrübesizim ne yapıcam bilmiyorum çok üzülüyorum sadece 😞