Benim 8 yaşında oğlum hala ıslatıyor sizinki daha cok ufak. Saat 3 de bir kere götürüyorum tuvalete, sonra yatağa yapmıyor saatinizi kurun tuvalete kaldırın. Yada uyumasına 1 saat kala sıvı şeyler tüketmesini engelleyin. Ama ben bile gece kaç kere kalkıyorum normal yani bence.