Aslicelik Bebeğim 4 aylık neredeyse doğduğundan beri burun tıkanıklığı yaşıyoruz doktorumuz serum ile temizleyip baby vac ile acmamızı söyledi ama asla işe yaramıyor acıyorum hiç açılmamıs gibi emerken ve uyurken zorlanıyor napcagimi şaşırdım artik 😔
Aslicelik Havva2010 günde 3 4 kez açıyorum nerdeyse ama sanki hic açmamisim gibi oluyor hayir canım hava hic vermedim ama nebulizatör siparişi vericem
Aslicelik Ftttmm oda nemlendiricisi var aslında odanin nemini normal tutuyoruz ama yine ayni durum baska doktora gitmiştim o da alerji olabilir demişti alerji ilaci vermisti ama hicbir degisiklik olmadi
Ftttmm Aslicelik neye alerjisi olduğunu öğrenmek lazım canım ev tozu çamaşır tozu ya da herhangi bir gıda. Alerji doktoruna mı götürseniz acaba