Hkshkshsk onları görsem onlara da söylerim inanın. Bırakın arabası, evi olupta alanlar haram yediğiyle kalsın. Siz kendi yediğinizle ilgilenin. Elbette yaşam savaşı herkes bi şekilde geçinmeye çalışıyor. Ben senelerdir bu sosyal yardımın içindeyim hak etmeden haram yiyenlere evet çok şahit oldum. Zaten sizin ne düşündüğünüz yada alıp almadığınız beni hiç ilgilendirmez. Sizi sadece uyardım, halka açık bi forumda o şekilde yorum yapmanız kanunen sakıncalı. Kötü niyetli biri çıkarsa canınız yanar. Sadece bunu demeye çalıştım ve gerisi sadece sizi ilgilendirir.