aleymasal Merhaba kızlar. Kızımın Doğum günü yaklasıyor 1 yaş :) hediyelik yaptırmak istiyorum ne önerirsiniz ve hangi sayfalara bakabilirim ? Taviseyede bulunur musunuzz
sademinannesi aleymasal tasarımbaşla diye bi siteden balonlu açacak yaptırmıştım çok kaliteli hiçte bişey olmadı hemşerim uygun fiyatlı
Misu Açacak yaptırdım . Benden sonra iki kişi daha aynı yere yaptırdı hem çok uygun hemde herkes kullanıyor . Ön yargılıydım açacak karşı ama herkesin kullanmasını ve atmamasını istedim o yüzden yaptırdım iyi ki yaptırmışım .