Uykum cok geliyor ama uykuya bir turlu dalamiyorum snrasinda icime heyecanlanma.geliyor kelebek ucar gibi uykusuz kaliyorum beynim artik yoruluyor doktora gttim bana uyku ilaci verdi fakat cok agir geldi beni uyutuyor ilac ama skinti yapti icime kafami uyusturdu ertesi gun halsiz birakiyor uykudan bu sefer gozumu acamiyorum okula giden kizim var cocuklarla ilgilenemiyorum die icmeyi kestim baska ne yapabilirim papatya cayida ise yaramiyor malesef benim gibi olup cozum bulan varmi