Prensesssannesiiii Kızlar bugün sabah 11 de 2. Ay aşılarımız oldu. Aşı olduktan şimdiye kadar ateş olmadı şimdiden sonra olur mu? Şurup vermedim olmadı diye ebemiz ateş olursa veya huzursuz olursa 1 çay kaşığı ver dedi. Şimdiden sonra ateş olur mu ki?
Cemile019 Prensesssannesiiii doktor bana ates olmazsa verme demişti 2. Gün boyunca olmadıysa bir sorun olmaz inşallah bende olmamıştı huzursuzdu sadece
Azraada58 Prensesssannesiiii genelde gece baslıyor ateş kontrol et sıksık canm ateşi yoksa verme ama illaki aşı yerleri agrır bir kere ver rahatlasın ben öyle yapıyorum hep
Prensesssannesiiii Cemile019 ya gece olursa diye korkuyorum ya uyuyorken ben ateşlenirsin endişe ediyorum
Prensesssannesiiii Azraada58 uyudu şimdi uyanırsa vereyim bari ama ateş olursa uyanır mı kendi kendine acaba
Lalalac Ertesi gün oldu birkaç saat. Garip geldi bana da. Ama çok yükselmedi. İlaç verdim bir kere yetti
Cemile019 Prensesssannesiiii gece ben sürekli kontrol etmiştim uyanmaz sanmıyorum sen kontrol et yinede ama benimkinin hiç olmamıştı sürekli uyanıp kontrol etmiştim
Lalalac Prensesssannesiiii 38.2 oldu. Uyanmaz ateşi çıksa bile. Derin derin nefes alıyorlar genelde ben öyle anlıyorum zaten
Prensesssannesiiii Cemile019 vereyim bari bütün gün çocuğun başında dikildim kaldım evham ettim ilk çocuk olunca böyle oluyor galiba 😊
Cemile019 Prensesssannesiiii Ay benimde ilk çocuğum yarın 3. Ay aşısı var şimdiden kendimi hazırlıyorum 😀
Prensesssannesiiii Cemile019 3. Ay aşısı da mı var ben 4. Ayda var diye biliyordum 😇 Allah kolaylık versin inşallah 🥰