kızlar merhaba bebeğim 11 aylık ve uçak yolculuğu yapmak zorunda kaldık yani henüz doktoruma sormadım yarın gidicem ama öncesinde size de sormak istedim uçağa henüz aylıkken bebeğiniz bindiniz mi bi sıkıntı bi problem yaşadınız mı ve bunun için gerekli bi prosedür var mı yani internetten baktığım kadarıyla belirli bi ay aralığına doktor raporu izni gibi bişey gerekiyormuş 11 aylıkken gerekli mi doktora birazda boşu boşuna gitmek istemiyorum deneyimleriniz varsa anlatır mısınız