ddeniz23 Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3,5 aylık göbek deliğinden sıvı gelmiş sulanmış gibi sildim çok aşırı değil ama neden olur sizce duyan bilen yaşayam var mı çok endişeliyim şuan yarın hastaneye gideceğiz 😔😔😔😔
ddeniz23 Pelin_i çok sağolun hemen beklemeden doktora gidin bizimkinin içinde parça kalmıştı ve o da enfeksiyon kapmıştı 10 gün hastanede yattık size de çok geçmiş olsun