ssari1903 Hellomoto Çanta ihtiyacı vardı gösterdiklerimi hiç beğenmedi pazar günü beraber bakıcaz beğendiği bir şey olsun diye genelde hep annemle beraber çıkarız alırız 😂
Dedimolabilir Hellomoto valla ikisine de tava almayi dusunuyoruz esimle. Cunku suan ihtiyaçları o. Malum hersey pahali tavada oyle.
Ysgl26 Ne anneme ne kaynsnama bişy almasdım bu sene . Çiçek bile göndermeyeceğim.. ararım kutlaeım bitti. Aşdık yıllarca da noldu kıymet mi bildiler..Onlar bana alsınlar bakalım bu sene.yıllardır ben aldım artık ben de anneyim
Hkshkshsk Hellomoto almicam arar kutlarim herzaman alıyorum 2 sine ama ağzıma etmedikleri kalıyor onlara harcicagima kendime alırım daha iyi
Dbe1506 Hellomoto kaynanamla görüşmüyoruz oğlu alsın sormadım bile hiç annene bişey aldınmı diye ama ben anneme gömlek fotoğrafları attım hangisi güzel diye bi tanesini beğendi onu sipariş verdim yakında düğün falanda var orda giyer çiçek falan almadım solcak gitcek diye kalıcı bişey olsun dedim alma diye ısrar etti ama geçen sene alamamıştım sanırım bu sene aldım güle güle giysin
1prens1prensess Hellomoto kaynanama fantom süpürgeleri varya ondan aldım aşırı hevesi var aldı geçenlerde ve evinde yangın çıktı kullanmadan yandı süpürgesi eşime söyledim sürpriz yapmak istedik bizde anneme de benim su mataram var onu çok beğeniyordu istiyordu hep ondan aldım yani en çok kim neye iç geçirdiyse onu hallettim