Kızlar 2 aylık bebeğim var boğazımda kanma başladı sanki grip olucam dünde görümcemdeydim o gripti hafif sanırım geçti ondan 😡😡😡😡niye demedin dedim evdeyken gelmezdik dedim çekindim yanlış anlarsın diye dedi 😡😡😡😡😡😡bebeğime geçmez inşallah yatış falan yapmazlar değilmi ben ne yiyip ne içiyim kızlar yardımmm