Kızım bir ay sonra 3 yaşına girecek ama konuşmuyor mesela bir gün abi dese ertesi gün tekrar etsemde söylemiyor okadar çok kelimesi vardı ki sanki uykusunda hepsi silindi gitti dil terapistine götürdüm ama dediği tek şey kreş herşeyi biliyor söylediklerimi anlıyor manyetik harflerle Türkçe İngilizce bütün harfleri baştan sona yapabiliyor bebeklerle asla oynamaz sürekli yapboz ona kuleler bunlara benzer karmaşık şeyleri seviyor. Ben ne yapabilirim bilmiyorum bende 3 yaşından sonra konuşmuşum ama bu durum benim uykularımı kaçırıyor kafayı yemek üzereyim onunla konuşuyorum sadece dudaklarını oynatıyor bu durumu yaşayan varmı acaba bi çözüm yolu söyleyebilecek biri ?