sezer2022 Havvakkk Duyulurum aynen düğün de giymesem birinin nişanında yada bayramda illaki giyerim 🥰
Duyulurum sezer2022 bana da garip geliyor bu 😄Mesela giymediğim şeyler oluyor bir yer için alıyorum giyemiyorum ya da giyecek fırsat bulamıyorum ama alır almaz etiketini söküp yıkıyorum
Havvakkk Duyulurum giyene kadar sokup yıkamuorum olur ya gidemezsem bir gün satarsam başkasının ihtiyacını görür başka bi ihtiyacı karşılarım ileriyi de düşünmek lazım. Zaten her zaman alışveriş yapmyoruz ya.
Duyulurum Havvakkk en doğrusunu yapıyorsunuz aslında hem başkasının işini görüyor hem de alan kişi kullanılmamış olduğuna emin oluyor ama benimki alışkanlık işte direkt çıkarıp atıyorum
minikoglummmmm sezer2022 benim görümcemde yapıyor ama o şöyle yapıyor boşanmış buna yardımlar geliyor gidip yardımları alıyor etiketli ondan sonra bir güzel satıyor hepsini ama tabi demiyorum buradaki bayan kesin böyle yapıyordur diye
sezer2022 minikoglummmmm giymeden satıyorsa iyi belki o parayla yiyecek alıyordur ,, ama etiketi gizleyerek kullanıp ,, sonrada satanlar çokmuş 🤦🏼♀️ Bu konudada post açtım bi çok kişi farkında
Havvakkk sezer2022 yapanlar çok tabi ben kullanmadığım evde kalmasın almak isteyen varsa da alsin diye koyuyorum ticaret maksatlı değil yani . Öyle aliym satym değil bunlae evdeydi koydum
Tatlican sezer2022 yaaa inan bende bunu soracaktım post sahibi arkadaş yanliş anlamasin ona ozel degil ama ben acaba kullanip etiketi tekrarmi takiyorlar ki diyorum çünkü ben 38 yasindayim ne alsam etiketini hemen kopartirim zaten hic giymedigim kiyafetim olmadi😄