Merymommm Umaykizim19 benimki bazen 30 içiyor bazen 60. Sadece mama mı veriyorsunuz ? Ben öncesinde emzirdiğim için değişiyor. Kusuyorsa da gazı vardır o yüzden kusuyor olabilir bence çok gelse zaten içmez bebek
Umaykizim19 MimarAnne0 Ne kadar sıklıkla veriyordunuz peki ve verdikten sonra küsüyor muydu bebeğiniz benim bebeğm şimdi bir iki kere kustu bu normal mi sizce mama mı yaramadı yoksa çok mu geldi
Umaykizim19 Eda2134 Ne kadar sıklıkla veriyordunuz peki ve verdikten sonra küsüyor muydu bebeğiniz benim bebeğm şimdi bir iki kere kustu bu normal mi sizce mama mı yaramadı yoksa çok mu geldi
Yagmur988 Umaykizim19 Gazını çıkartıyormusun bide 30 ver bı 15 20 dk sonra bı 30 daha ver öyle yapıyor dum kusmuyordu
MimarAnne0 Umaykizim19 3 saatte bir veriyordum sık aralıklarla verirseniz reflü de yapar kusturur canım ama korkulacak bir şey yok çok normal emzir üstüne 30 ver baktın istiyor bir 30 daha yaparsın
Umaykizim19 Merymommm Önden emiyor ama ben ne kadar emdiğinden emin olamıyorum ki . Aç kesin diye az önce 60 cc verdim o da çok mu geldi anlamadım ki kesikli olarak birkaç kez kustu gazını çıkardım tabii . Ama aktif emmedi yani memeden sonra verdim ama
Umaykizim19 Yagmur988 Önden emiyor ama ben ne kadar emdiğinden emin olamıyorum ki . Aç kesin diye az önce 60 cc verdim o da çok mu geldi anlamadım ki kesikli olarak birkaç kez kustu gazını çıkardım tabii . Ama aktif emmedi yani memeden sonra verdim ama
Merymommm Umaykizim19 emzirdikten sonra bi anda 60lık yapma mamayı 30 yap gazını al baktın biraz daha içecek bi 30 daha yaparsın
Yagmur988 Umaykizim19 Kesikliyse yaramış demektir doktor bana öyle demişti mamada da aynısı geçerli diye sen az ve sık beslemeyi dene memeden nekadar emdigini bilmezsin şimdi istersen dediğim şekilde bı dene doymazsa 30 CC daha yaparsın memeden sonra 30 CC bı ver 60 bı anda verme
Cemile019 Umaykizim19 memeden sonra hemen mama verince kusma olabiliyor Karnı doyunca fazlasını çıkarmış olabilir