CerenAyza beğim 3 aylık yüz üstü durmayı sevmiyor hala başını kaldıramıyor 2-3 dk dik tutup düşürüyor, doktorumuz kaldırır sorun değil dedi ama aynı durumları yaşamış olan veya önerisi olan var mı 🙏
karayaka CerenAyza Merhaba bebeğiniz ne zaman başını tutabildi acaba bizimki de şu an 3 ay bir haftalık.
EceGokce Ben ✋ kızım 4. Ayın sonunda başını dik tutmayi başarabildi. Premature doğdukları için zaten Nöroloji takipliydiler ama rahat edemeyip başka bı Çocuk Nöroloji doktoruna daha gösterdik. Bız dik tutmaya çalıştıkca inatla öne eğerdi başını.
CerenAyza EceGokce bizim prematüre değil ama dediğiniz gibi dik tuttukça öne doğru eğiyor belki bir süre daha bekleyip doktora göstermek gerekebilir teşekkürler 🙏
karayaka CerenAyza Peki kucakta yüzü dışa dönükkende mi o aylarda tuttu acaba. Çok stres ediyor bu konu😕
CerenAyza karayaka onu belki daha sonra bile yapmış olabilir pek hatırlamıyorum açıkçası bende çok üzülüyordum ama bi şekilde tutuyor sonrasında ben çok geç yüz üstü egzersiz yaptırmaya başladım o yüzden geç tuttuğunu düşünüyordum
karayaka CerenAyza Biz de geç başlamak durumunda kaldık, reflüsü var ve sürekli kusuyor diye ters çevirmeye hep korktuk.