kızlar merhabalar nasılsınız
Bir şey sormak istiyorum merak ediyorum bu mamaların arkasında aylara göre verilmesi gereken ölçek adedi yazıyor yA bebekleriniz onlara uygun içiyor mu
bizim hiçbir zaman belirtildiği miktarlarda veya yakın içmedi hiç o ölçekler çok fazla geldi hep ona
Şu an 4 aylık ve bir öğünde anca 60 -70 cc içiyor 2.5 saatte bir falan
Mamanın arkasındaki belirtilen miktara göre 150-180 arası içmesi lazım şimdiki yediğinin 3 katı neredeyse
Mümkün değil içmez
Tabii ki her çocuk farklıdır ama Sizce de o rakamlar fazla değil mi