Deletedmom_110 Dalpa kayınvalideme bluz aldım anneme daha henüz bişi almadım kıyafet daha yeni babam almıs ne olabilir diye düşünüyorum
Arasinannesi20 Almayacağım her anneler gününde doğum gününde aldım ama onlar benim hiçbir doğum günümde almadılar almayı geçtim kutlamadilae bile
Dalpa Arasinannesi20 doğum yaptıktan sonra annemin hakkını asla ödeyemeyeceğimi bildim. o sancılara aldığım hediyeler az bile varsın kutlamasin varsın hediye almasın