EslinSemAltas55 Kızlar bebeğim 10 aylık anne yanı ahşap beşıgımız var beyaz küçük sallanan bir ara a101 gelmişti hatırlarsanız . , aşırı serbest yatıyor cok hareket ediyor Nasıl bir beşik yatak almam gerekiyor
livanurvealpinannesi61 EslinSemAltas55 3 yaşa kadar park beşik daha iyi olur.10 aylık bebek için park beşik daha güvenli.
yagmurkokusu_ EslinSemAltas55 ben Montessori aldım , 90×190 hem oda yapacağım için hemde beşikte artık rahat durmuyor diye
EslinSemAltas55 yagmurkokusu_ ondan almayı düşünüyorum ama daha şuan erken odasını ayırmak için gece cok sık kalkıyor emmek için
yagmurkokusu_ EslinSemAltas55 ben trendyoldan aldım küflü geldi aynısını yaşadığım şehirde marangoz buldum yaptırdım ama oradaki resimlerde gördüğüm kadarıyla normal yatak odasına yapanlar vardı beşik gibi kullanıyorlardı