Kuzum ben onu kullaniyor ve o kadar cok mama denedim ki en memnun kaldigim bu mama ne kabizlik ne gaz yapti ve doyurucuda Allahim hipp aptamil bebelac kullandigim günler cok kotuydu keske en bastan bu mamayla baslasaydim diyorum korkma canim benim oglum 4 aylik ve kilo alimida en iyi bu mamayi kullanmaya baslayinca oldu 👼