Kızlar bebegıme 4-5 gündür keçi sütü veriyorum sorum şu ;
Bana taze sagıp geldı kaynatım hemen dolaba cam kavanoza koydum kızlar ama tadı kokusu cok degısık niye oyle acaba ?
Komsumla kaynatık asla kesilme pütürleşme olmadı ben acaba bozukmu dıye dusundum bozul olsa oyle olurdu dedı ama yanı normal mi ?