Sena03 merhaba. Gazı olabilir emzirdikten sonra gazını cıkarp yatırmayı deneyin. Bzmkı 15 dk da kalktığı bile oluyordu. Kolikti. Sık emdiği içinde dha fazla gaz oluşuyordu. Doktor emzirme aralıgı ıcn uyanık kaldgnda oyalamaya çalılın demişti ama minicik bebeği neyle oyalayacaktk. 😊Biz şuan 4 ay bitti geceleri dha yeni 2 saate 3 saate bi emzirmeye başladm düzen oturması zaman alıyor 😊