Kızlar kızım 3 yasında gözünde dışa dogru kayma var ve doktor gozluk kullansa bıle gecmez dedı gozluk vermedı dırek amelıyat olmalı şaşı olsa gozluk duzeltır ama dışa dogru kayma oldugu ıcın ameliyat olucak dıyor başına gelen varmıı cok korkuyorumm amelıyat olmazsada yakında uzak ve yakını goremıcek dedı