Hanımlar biliyorum bir çok yeni doğan annesi bu durumdan şikayetçi bende başta olmak üzere ama ben annem sayesinde çözüm buldum 🤭
1 çay bardağı süt ve su karışımı(yarım yarım) , 1 tatlı kaşığı bebek nişastası , isteğe bağlı mamasını ekleyebilirsiniz ve çok az tat versin diye pekmez. Tabi ilk önce pekmez vermeden tadını beğenir mi bebeğiniz ona bi bakın beğenmezse pekmez ekleyip verin 🤗 Ardından gazını çıkartıp uyuması için ya emziriyorum ya da kucağımda sallıyorum tüm gün gece de dahil uyuyoruz 🤭🤭😂
Bu bebeğinizin beslenme yani alması gereken besin miktarına göre artırılabilir benim bebeğim şuan 3buçuk aylık ona göre ayarlıyorum 🤗 Sadece uyutmaktan uyutmaya emziriyorum. Bu tok tutan bi tarif ve inanın hem siz hemde bebeğiniz rahat ediyor. Ben mama verilmesine çok karşıydım ama artık göğüslerimde süt birikmediği için çözüm aramaya başladım. Süt birikmediği gibi bebeğimde yorulduğunda memede uyuyup kalıyordu sonra tam uyudu diye yatırıyordum bir daha uyanıyordu bu döngü akşama, akşamdan sabaha kadar devam ediyordu ve çok yoruluyordum. Şükür şuan hem beslenmemiz hem de uyku düzenimiz oturmaya başladı. Deneyin çok dua edersiniz 🤭😂
Memeyi bırakır diye düşünen annelerim varsa kaşıkla yedirebilirsiniz çok güzel yiyorlar alıştırın kaşıkla yemeğe 😂 nişastayı pekmezi ek gıda gibi düşünmeyin, biz bebekken annelerimiz hazır mama bulamadıkları için bundan yaparlarmış ayrıca hazır mamadan daha faydalı bi besin. Deneyen olursa haber etsin 🤭🤭😂