yigitinnnannesii baby mom marka. E bebeğin. Kızım yoğun bakım ünitesine girince almıştım sütümü sağıp veririm diye ama ebeler sütümü almayınca elimde kaldı. O akşam defa süt sağdım yani. Yepyeni , şuan fiyatı 600 ben 400 e veriyorum kutulu ve garantisi devam ediyor , ve sterilizasyon Makinesi de var sıfır elimde mamam ısıtıcı