Maran-21
2235 grla bebeğim doğdu ve uzamış sağlıkla 3 ay uğraştık. Şu an bebeğim 10 aylık ve yasitlariyla aynı ve hatta boyu uzun.
Öncelikle sakin olun hiç kimsenin bebeğini kendi bebeğinize kıyaslamayın. Emiziriyorsaniz bol bol emziren veya mama ile besleyin. Siz rahat olursanız bebeğiniz de rahat olur. Gün aşırı bebeğinizi yıkayın. Bebeği 3 şey büyütür, beslenme, uyku, banyo… İlk aylarda hep 1 kilonun üzerinde aldı. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçince iyice kendini topladı.
Güzel düşünün, bebeğinize her anı dolu dolu yaşayın, sevginize güzelce besleyin. Kendiliginden büyür gider birkaç ay sonra siz bile sasiracaksiniz.İnanın büyümek için beslenmek icin daha fazlasına ihtiyacı yok 🌹❣️