Kızlar 2 gün oldu kafama darbe aldım
Dün doktora gittim tomografi çekildi bişey yok dendi ,ama çok ağrıyor ensem felan
Biraz önce yine acile gittim burda emar yok başka hastaneye gidin bişey olursa
Şuanlik iyi gibisiniz dendi ama ilgilenmediler
Korkuyordum bişey olcak diye
Başına gelen veya bilgisi olan var mı????