Aybuke_ sana tavsiyem saate hiç takılma her fırsatta memeyi teklif et bebegine bak ben gündüz sürekli emzirdim ama kırkından sonra gece 12 den sonra beslemek icin hic kaldırmadım. Gece kendisi ne zaman uyanırsa. O da uyudu sabah 5-6 lara kadar simdi 9 da kalkıyeo mesela biz gündüz beslenme gece kesintisiz uyku sayesinde gelisim konusunda iyiyiz maşallah. Doktorumda zaten gece beslemek icin uyandırma dedi bana hep. Beslenme kadae uyku da cok önemli kila alımında sana da tavsiyem gündüz ne zaman isterse ver memeyi gece bırak uyusun