NazAli ay geçen ben de mağdur oldum ya destek hattı da aynı şeyi geveleyip duruyor komisyon kesmiyor diye ordan satayım dedim ama bin pişman oldum ilk kez böyle bir şey oldu , sistem 3 gün sonra otomatik onaylıyor aslında burası çok sessiz ifadesi kargosu falan olmadığı için çıkıyordur