canparelerim Keslin_3 bebekten bebeğe değişir ama ben doğar doğmaz 2saat rütinini oturtmuştum, 7.aya kadar gece gündüz 7/24 hep 2saate bir emzirmiştim.
Mumay2 Keslin_3 10-5 dkka . Emiyor bırakıyor biraz bekliyor sonra tekrar emiyor bebeğime göre hareket ediyorum
079aslankuzusu Kilo alımı iyiysesakın gece saat bası flanemzirme üstte yazılan gibi bebeği kaldırıp emzirme sakın bu alıskanlık olucak ve ileri aylarda asırı yorulacaksın baktın uyuyo 3-4 saatte bir emzir