Öncelikle Allah yardımcınız olsun güç kuvvet versin. Annesi olarak en iyi siz bilirsiniz tabii ama bebeğinizin ağlamaları sebepsiz değildir belki de. Daha yeni kızımın alerjik bebek olduğunu öğrendik. (Bizimki ağlamıyordu sadece uyku öncesi ve sırasında aşırı huzursuzluğu vardı). Doktorumuz aynen şu cümleyi kurdu: “Bundan 10 sene önce ağlayan huzursuz olan her bebeği kolik bu gezdirin pışpışlayın geçer diye yolluyorduk ama işin aslı öyle değilmiş.” Yani tabii ki sadece kolik bi bebek olabilir ama naçizane tavsiyem bebişinizin başka bir sıkıntısı olabilir mi diye düşünmeniz. Ben bu şekilde, mukuslu kaka dışında hiçbir belirtisi olmamasına rağmen kızımın alerjik olduğunu keşfettim. İlla ki doktor kontrollerini vs yapıyorsunuzdur ama ben yine de yazmak istedim sakın yanlış anlamayın.