Esraerdemserin Merhaba hanımlar oğlum 4 ay 7 günlük. Anne sütü ile besleniyor. 4 gündür kakasını yapmıyor ve çıkardığı gazlar çok kötü kokuyor. Başına gelen var mı usuttu mu acaba doktora danışmali miyim sizce
Zezeyyk Esraerdemserin SADECE anne sütüyle beslenen bebeğin 14 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor endişelenmeyin bence, benim bebeğimde kokulu gaz yapıyor Hemde bayağı.
Esraerdemserin Zezeyyk evet kaka yapmaması için endiselenmedim ama gazı çok kötü kokmaya başlayınca acaba dedim. Bir kaç gün daha bekleyeyim en iyisi
TheBaby Esraerdemserin Kaka yapmıyorya içerde kalan nasl kokar aynen kötü kokar olması gereken bu zaten. Bekledikçe kokusu ağırlaşır. Kakasını yapınca geçer