Zezeyyk olabilir çünkü benim kızım 4 aylık olmasına 14 gün varken başladı diş çıkarma belirtileri . Sürekli eli ağzında, çok fazla salyalı, dişleri kaşınıyo, sadece kafasında ateş hali gibi belirtiler. şuan tam 4 aylık yeni yeni beyazlaşma sertleşme oldu dişinde. Bide 4. Ay atağına giriyorlar. İkisi beraber olmuş olabilir. Her bebek illa dişini ileri ki ayda çıkaracak diye bişey yok. Mesela dayımın 3 çocuğuna 4 ayında çıkarmış dişlerini.