Anneler kızım 1 yaşında. Günde 90 CC süt ısıtıp veriyorum. Onun dışında mama da içiyor mamayı hiç bırakacak gibi değil. Geceleri halâ 2 defa falan mama içmek istiyor kalkıyor. Ben devam sütleri var onu mu kullanmaliyim Atatürk orman çiftliğinin sütlerini mi? Ve ne Zaman ne kadar vermeliyim sütü? Gece yatmadan versem tok tutar mı ki ay bana bı yardimcu olun kafam çok karıştı:(