220520B kızımla bugün 4. günümüzdü. 28 aylık kendisi. Geceleri şimdilik bağlıyorum çünkü kızım uykusu bölününce tekrar uyumuyor ve sabaha kadar çok kez çiş yapıyor. Rengarenk iç çamaşırları aldık onları çok sevdi. İlk 3 gün hiç söylemedi hep ben götürdüm bazen yaptı bazen bitti deyip hemen kalktı. Yarısından fazlasını üzerine yaptı. “bak annecim üzerin hep ıslandı bir daha çişin gelince tuvalete yapalım tamam mı ” diyorum. Tamam diyor el sıkışıp anlaşıyoruz ama yok. İlk lazımlığa denk geldiğinde çok mutlu oldu beraber klozete döküp ‘bay bay çiş’ diyerek sifona bastık bu hoşuna gitti. Diğer 3 günden farklı olarak bugün öğleden sonra çişi geldiğinde sallanmaya, kendini sıkmaya başladı. O halini görünce “koş koş çiş gelmiş” diyerek götürdüm lazımlığa yaptı anında. Kakasını iki günde bir yapıyor geçen gün yarısını altına yarısını lazımlığa yaptı “bay bay tataa” dedi. Bugün kendini sıkmaya sallanmaya başladı yine götürdüm kakasını yaptı. Birde “oooov koktuuu” diyor. Bakalım yarın beni neler bekliyor 😅