__mom Kızlar saçımda egzama başlıyor kullanıp kesin çözüm bulduğunuz şampuan - ürün önerileriniz var mı ve neler yapmalıyım
MaKBiLe__KrAL_35 __mom kuzenim de egzama olmuştu ketoral diye şampuan kullanmıştı… Bide Fito diye bi krem var o egzamaya iyi geliyormuş
Duyulurum __mom evet bende de vardı saç egzaması ama hamilelikte ve emzirirken ilaç vermedi doktor. Ketoral yazmışlar mesela ama o emzirirken olmaz.
Ewolwia Duyulurum ketoral.cildiye doktoru bana yazdi kullaniyrm emzirdigimi biliyor hatta kortizonlu losyon bile kullaniyorum sacima mecbur
Noriye Sirkeli su aleovera iyi geliyor ama bende sacimi sürekli topladigim icin gevmiyor keterol sürmüştüm yeni okudum yorumları emziriyorum insallah bisey olmaz
Noriye __mom yok ben kendim almistim burda doktor veremeden aliniyor boyle seyler ama googledan baktim oyle yaziyordu
Duyulurum Ewolwia zorunlu durumlarda veriyorlardır evet ve vermeliler… Benim de şu an ellerimde egzama var çok kötü durumdayım çocuğumun üstünü bile giydirirken ellerim kanıyor ama doktor kortizonlu ilaç vermedi. Yalvarmam ağlamam mı gerekiyor bilmiyorum
Hs20 __mom canim benim eşimde vardı neler neler kullandi çözüm olmadı en sonra bittim sabunu kullanmaya başladı bide onun kreminj hem bitkisel hemde kokusu çok güzel şükür 4 yıldır kullaniyo artık bişey olmuyor bıraktı ki yine azitiyo