Ballmoom22 Merhaba iyi akşamlar kızım 11 aylık sulu bir pişik ve sürekli kanıyor kırmızı bir renkte kantaron yağı dedi bir çok kişi fakat bilemedim kullanıp memnun kalan var mı nasıl geçti pişikler
gokcekocyigit07 Ballmoom22 19 aylık kızım en başından beri mustela kullanıyorum, ilk kullanımda bile etki ediyor 🙏🏻
Barlas_mom Ballmoom22 Doktor bize Travazol diye bir krem yazdı 2 günde hiç birşey kalmadı. Sudokremler kantaron yağları herşeyi denedim sık sık yıkadım kuru tuttum yok hiç biri işe yaramamıştı.
Mrsdgnn Ballmoom22 merhaba, mısır nişastası çoook iyi geliyor. Avrupada bir çok kişi bu yöntemi kullanıyor:) mutlaka iyi kremler var ama belli ki her şeyi denemişsiniz. Bunu da bir deneyin mükemmel derecede kuru tuttuğu için 2. Günden sonra farkı göreceksiniz. ek bilgi olarak belirtmek istedim:) geçmiş olsun
Ballmoom22 Azraada58 randevu aldım ama 10 gün sonraya veriyor o zamana kadar bişeyler yapmam gerekiyor
Ballmoom22 gokcekocyigit07 ağır pişiklerde de etkili mi acaba bende normalde geçiren pişik kremlerimden kullandım fakat bu çok olduğu için etki göstermedi
Azraada58 Ballmoom22 oksizinc kullandın mı benm kızmda cok pişik olur kullanmadıgım kremler kalmadı bi o cok iyi geldi
gokcekocyigit07 Ballmoom22 genelde etkili ama bebeğiniz alerji de olmuş olabilir, mesela kızım domates aşırı yerse dediğiniz gibi ağır olur yedirmem, takiplerin ona göre alerjik besinler vermeyin biraz, çilek, domates, karpuz vs
Ballmoom22 Barlas_mom travazol kullanıyorum bende biraz geçti ama bu seferde kanatmaya başladı anlamadım bende
Ballmoom22 gokcekocyigit07 alerjik olduğunu düşünmüyorum şehir dışına çıkmıştık bezini ve ıslak mendilini değiştiğim için olduğunu düşünmüyorum çünkü normalde hiç olmuyordu kızım
Sgs1 Sudocrem deneyin birde benim bebeğime çok iyi geldi sizede iyi gelir inşallah kalın tabaka sürüyorum bidaki bez değişimine hiç bişi kalmiyor
Gamzeliiix09 Bizimde öyleydi denemediğim krem kalmadı travazol hemen etkisini gösterdi deneyin derim tabi çok fazla kullanmayın kortizon içerdiği için günde 1 defa kullanıyordum gece yatmadan önce her bez açışımda da hamazinc ile destekliyodum
Ballmoom22 Gamzeliiix09 her altını değiştiğimde travazolu kullanıyordum ama artık dikkat ederim hamazinc de kullandım tek başına o da etki etmedi
Mrsdgnn Ballmoom22 denedim evet ilk aylar hep onu kullandım. Normal bir şekilde altını ıslak mendille temizledikten sonra biraz serpiştiriyorsunuz beyaz olsun epey de kullanabilirsiniz. Doğal zaten bir zararı yok. Kuru tutma özelliği olduğu için hızlı iyileştiriyor.
Azraada58 Ballmoom22 hamazinc fitoyla iyi etki ediyor ama oda hafif pişiklere senn bebişin biraz fazla fayda etmez
Zarife33 Ballmoom22 her bəzi actiginda sabunla yika sabun kizariklgi kurutuyo yikadiktan sonra guzelce kurulan ve bezi bağlamadan bir kaç dakika açık kalsın sonra pişik kremini sürüp bağla etkisini goreceksin birkaç gune
Tuba_tuba Ballmoom22 ewet kantoron yagi süper ama önce islak mendil yika sil sonra fön makinasila kurut ani da cösüm
koalamiyim Ballmoom22 kantaron yağı mucizevi bi şey gerçekten ama doğal olması çok önemli. Eşim evlenmeden önce kendi yapmış hala onu kullanıyoruz. Elim yandı, bebeğim kanayacak kadar pişik oldu hepsini kısa sürede geçirdi. Bir de bez numarası değiştirdiyseniz bezlerin bi numarası diğerini tutmuyor sanırım. Bebeğim 1 aylık olduğundan beri sleepy natural kullanıyorduk 5 numaraya geçince pişik oldu, extra’ya geçtik pişiği de geçti. Dün eşim yanlışlıkla natural bağlamış yine pişik oldu. Pişiğin sebebini bulup ortadan kaldırmayınca yine tekrarlıyor
Ballmoom22 koalamiyim normalde çok dikkat ediyorum ve bu zamana kadar hiç olmamıştı kızım zorunlu olarak ıslak mendil ve bezini değiştirmek zorunda kaldım on güne yakın oldu herşeyi denedim kantaron yağı sipariş verdim arifoğlu onu bekliyorum