Ya küçücük bir bebek hiç mi uyumaz. Tam uyuyor gibi oluyor koyar koymaz uyanıyor. Yada kucağımdayken ağlamaya başlıyor. Günde 1 saat bile uyuyamıyorum. Çok yoruldum, dinlenemediğim için sanırım, sütüm de azalmaya başladı. Zaten doktor takviye mama verdi. Ama durum aynı.. Hala ağlıyor. Gazı var diyorum her yolu deniyorum. Pamukla çıkarmaya çalışıyorum. Probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum bezi ısıtıp karnına koyuyorum. Hiç bir şey fayda etmiyor bu çocuğun derdi ne 😢