Ayazkusunannesiyim Kizlar bebeğimin başı çok terliyor yün yastık kullanıyorum ama slikon denedim başı çok ısındı si ne kullanıyorsunuz
Azraada58 Ayazkusunannesiyim bebegin ne kadarlık ben ebebekten pamuklu almıştım bi tarafı hava alan diger tarafı normal tabi kızım anca 5 ayına kadar yastıkta yattı ondan snra yastıksız yatmaya basladı suan 14 aylık yastıksız yatıyor zaten 2 yaşına kadarda yastık önerilmiyor
Ayazkusunannesiyim MuhammedAlpinAnnesi pamukla elyaf aynı mi bide slikon bu üçü ayrı ayrı mı hepsi aynı mı onu ayırt edemedim de
Ayazkusunannesiyim Azraada58 şuanda 4 buçuk aylık hep kullandım doğduğundan beri ama başı çok terliyor nasıl yastık kullanacağımı şaşırdım
MuhammedAlpinAnnesi Ayazkusunannesiyim pamuk ayrı canım. Bildiğimiz tarlalardan toplanan pamuk ince bir yastık için yarım kg kadar yeter hem daha as terletiyor hem yün gibi kokusu yok hem de daha sağlıklı.